Up and about again

Yippi. Jag har ätit. Mycket. Väldigt mycket. Spagetti, bacon och sedan efter en timme satte jag i mig wokgrönsaker. Samtidigt har jag druckit hundra liter vetten eller i alla fall en väldig massa. Kaffe drog jag i mig med. Än så länge så håller det sig där det ska, i magen. Lite småkramper fick jag, men det var inte så konstigt när man skyfflar ner mängder med kolhydrater, protein och mängder med animaliskt fett.

Så, fasen vet om jag inte är frisk igen. Så gott så gott. För magsjuka är ju faktiskt så nära helvetet som en bortskämd svensk kan få. Man är totalt och helt övertygad om att man kommer att dö, eller att ögonen kommer ploppa ur när man skärskådar toalettstolen samtidigt som man kräks trots att det inte finns något som helst att kräkas upp.

Tja. Nu är jag redo för dagen. En härlig lördag som jag ska tillbringa med en god nyinköpt bok, lite tv och kanske en film. Sen i morgon är det storstädning som gäller, när jag vågar öka takten lite. Det är ju inte helt ovanligt med lite bakslag efter en magsjuka. Hahaha, bakslag. Ni fattar? Magsjuka, bakslag. Hahaha. Ja jag är för tokig.

Så, march pannkaka till sängen där jag ska gotta ner mig i de något svettsolkiga lakanen och bara ha det gott. Yeps. Jag tycker faktiskt att jag förtjänar det, tro det eller ej.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Jag kräks aldrig i toaholken, som om man inte mår nog dåligt ändå utan att köra ner hövvet i skethålet liksom :P



Nä, hink med lite vatten i (som man SEN spolar ner spyorna i toa) eller handfatet är det som kräsna Missen nyttjar......ja om jag inte råkar va apfull/bakis då å bara spyr rakt ut på golvet där jag råkar befinna mig......fy fan va fräscht.....INTE.....tur att det inte händer så ofta iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback