kNÖLLA

Jag vet inte. Jag hade en klar tanke förut. Då. I köket, när jag rökade en billig cigarett och tittade på katten som fick ett för mig billigt tuppjuck ner från bordet till ett staket som bara finns i mig.

Jag ville säga dit nått. Knulla. Visst är det underbart att säga Knulla. För det är ju egentligen bara en radda bokstäver. K.N.U.L.L.A. Gör det ont? Vill du sova? Vill du dö? Fan vet. Knulla. Knulla knulla knulla. Jag vet bara att jag knullar alldeles för lite. Och när jag gör det så bryr jag mig för mycket.

Knulla.

Känns det för Danskt?

Snälla.

Väx up.

Jag har inte knullat alls i natt och ska med bussen i morgon och du bryr dig om ett ord. Men så stäm mig igen då. Det har andra gjort och det slutar allid med att de får gå ur salen medan BT-journalister går hem utan att bli bättre en sekund.

Knolla.

Knûlla


ZAGREB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback