Är jag bög eller inte...

Ja. Den tillgivne läsaren har märkt att jag lekt lite mer din syn på min egen sexualitet. Jo. Jag har liksom märkt det med. Och ska jag vara ärlig. Jag vet inte. Eller det gör jag ju. Jag är nog heteruvaduvill.

Jag har provat att "ligga" med två kvinnor och då kände jag mig mest utanför, jag har provat att "ligga" med en kvinna och en stackare som som stod på andra sidan och då kända jag mig mest bögig fast det var kvinnofläsk mellam mig och mannen. Men jag har kommit på att... jag skiter vem som suger mig. Så länge männskan är över 20 och en kvinna så är jag nöjd. MMM. Jag vet. Jag missade det andra könet. Men ärligt talat. Nån jävla gräns får det ändå finnas.

Som sagt. Allt mellan... tja... vad är lovligt? Till alls som funkar. Kvinna. Hej. Viskafors liksom. Kom på att jag är jätte, JÄTTE heterosexuell.

Tihi.

Kommentarer
Postat av: gnurfen

Nu tycker jag att mannen i blog... Hmm, nästan som ett nytt talespråk... ''Mannen i blog'' Ja, nåt för 2010 SAOL eller nåt.



Joo, fan där mannen! ta dig i kragen och visa dig lite mer på stada eller åtminstone mer lite liksom levandeviljande ;) i stället för att böka ner dig i sängen med chipset... Det här är nästan värre än din depparperiod i sommarstan! jag minns, jag läste! Den gången gick allt bra... Nu då?

2009-03-23 @ 02:26:42
Postat av: Anonym

Nu tycker jag att mannen i blog... Hmm, nästan som ett nytt talespråk... ''Mannen i blog'' Ja, nåt för 2010 SAOL eller nåt.



Joo, fan där mannen! ta dig i kragen och visa dig lite mer på stada eller åtminstone mer lite liksom levandeviljande ;) i stället för att böka ner dig i sängen med chipset... Det här är nästan värre än din depparperiod i sommarstan! jag minns, jag läste! Den gången gick allt bra... Nu då?

2009-03-23 @ 02:31:37
Postat av: gnurfen i borås!

Nu tycker jag att mannen i blog... Hmm, nästan som ett nytt talespråk... ''Mannen i blog'' Ja, nåt för 2010 SAOL eller nåt.



Joo, fan där mannen! ta dig i kragen och visa dig lite mer på stada eller åtminstone mer lite liksom levandeviljande ;) i stället för att böka ner dig i sängen med chipset... Det här är nästan värre än din depparperiod i sommarstan! jag minns, jag läste! Den gången gick allt bra... Nu då?

2009-03-23 @ 02:34:01
Postat av: gnurfen

Rensa! ;)

2009-03-23 @ 02:34:59
Postat av: gnurfen

Nu tycker jag att mannen i blog... Hmm, nästan som ett nytt talespråk... ''Mannen i blog'' Ja, nåt för 2010 SAOL eller nåt.



Joo, fan där mannen! ta dig i kragen och visa dig lite mer på stada eller åtminstone mer lite liksom levandeviljande ;) i stället för att böka ner dig i sängen med chipset... Det här är nästan värre än din depparperiod i sommarstan! jag minns, jag läste! Den gången gick allt bra... Nu då?

2009-03-23 @ 02:43:35
Postat av: gnurfen

Nää, sicket sjukt ställe! Ännu värre websajt, här har man ingen koll alls på sina postningar..!



Rensa allt eller behåll, no more of this for me!

2009-03-23 @ 02:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback