Du är död om 100 år

Jag har just gått ut på FB med att jag är gay. Fast det är jag så klart inte. Jag vill knulla kvinnor. Jösses vad jag vill knulla kvinnor. Brunetter helst. Blondiner? Ok. Jag kommer inte skrika nej. Allt mellan 15 och 60 är helt ok. Somna med ett bröst i handen och en dumpa mot pitten är helt ok. Är du över 60? Tja. Fan. Nu när jag funederar på det så...

Jaja. Nog om det.
 Nåä
Så. Du tror jag är vänster? Kommunist? Sosse? Nä du. Dra dig själv baklänges. Jag är enna som liberal. Nä. Inte som Folkpartiet. Inte alls som de nya nazisterna. Alls. Äkta Liberal. Du vet, nån som tror på den egna förmågan och att vi ska ta hand om dom som inte orkar. Men men det skulle aldig, säger, ALDRIG, rösta på de nya nazzARNA.  Sverige 2009 och Tyskland 1935 är fan i mig inte swå vansinnigt långt ifrån som vi vill tro. Sparka, sparka, sparka på allt som ligger en smula, smula under dig. Då hette det judar, nu heter det invandrare, sjukskrivna, pensionärer (du, kuk eller fitta, har du inte sett att din mamma/pappa fått mindre att leva på????).

Den stora depressionen i slutet på 20-talet. Jag lovar dig. Detta kommer sluta med ett världskrig. Du skrattar och hojar. Men tyvärr. Det enda sättet för ekonomin att återhämta sig är ett krig. Iran. USA. Israel. Hela jävla arabvärlden. Tyvärr. Jsg hoppas att du har rätt-. Men jag vet att jag har det.

Så. Jag dricker mitt vin. Kanske dör jag i min cancer innan du blundar. Men inte fan kommer världen återhämta sig för att Obama tittar med sorgsna ögon på oss. Fast jag älskar tanken på att det vore så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback