paranojan växer

Ärligt talat. Blir man paranoid när man ser att någon från en advokatbyrå sitter och spanar på ens blogg eller. Man ligger och funderar ," kan jag ha gått över gränsen där", "sa jag för mycket där" ?

Sen dyker den där avokatfirma upp titt som tätt. Läser ignom varje ord man skrivit. Månad för månad. Hua. Det är inte det att jag har något att skämmas över. Men en smula obehagligt är det.

Eller så är det någon som han en aning för lite att göra som kan läsa en helt meningslös blogg på aretstid. Eller kanske min blogg inte är meningslös?

Sundsvall. Vem fan känner jag i sundsvall liksom? Svenzon, Aberheim, Abersten Djpupvik. Kul namn. Liksom :-)

Kommentarer
Postat av: anna

"Sundsvall"??? Ja, jag bor ju där.

Postat av: Miss Borderline

Jag hade en väldans massa läsare from all over the world när jag skrev i bloggen om vad jag tyckte om UD-tjänstemännens och diplomaternas gny å gnäll.....wonder why :P



Annars är det mest tidningar, SVT, Föreningssparbanken och lite annat smått å gott som é inne å glor......två myndigheter har jag sett, men kommer inte ens ihåg vilka så det kan inte varit så viktigt ;)



Nä, tyder väl mest på att vissa yrkesgrupper är överbetalda och har för lite att göra på jobbet :D

2009-03-10 @ 10:36:42
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback