Suttit alldeles för länge

Nä nu får det bli lite fart här känner jag. Jag har såsat omkring hela dagen och fått precis inget gjort förutom att ha druckit kaffe och läst tidningen. SÅ kan vi inte ha det. Hela FB är fullt av kommentarer från folk som varit ute på promenader och alt vad de gjort och det enda jag kan säga är att jag har konstaterat att det är en gnutta fint väder ute. Så en rask promenad in i duschen så kanske man får lite fart på blodet. Förresten borde jag äta lite med kom jag på. Människan icke leva på blott kaffe och nikotin. Man måste ha lite mat i magen med för att det ska bli lite fart på livet.

Torsdag är jag mer eller mindre säker på att det är idag. Det betyder så vitt jag vet att det är fredag i morgon. Så trevligt. Inte för att det egentligen spelar roll för mig men det känns ändå småputtrigt.

Så. Mat, dusch. Ut i världen. I den ordningen får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback