Totalt mot mina principer

Nu min vän ska jag göra något som ligger mig enormt mycket emot. Hm, kan man skriva så? Jaja. Jag ska be om ursäkt. För hela den här dagen. Nu när jag skulle vara snäll och allt så har jag varit sur som satan. Så. Om du är över 60 och moderat. förlåt. Liten bokstav. Inte Förlåt. Det bär mig allt för mycket emot. Men du kan väl även du få finnas. Förresten. Du finns inte på denna bloggen. För du läser bara Expressen och väntar på... vänta nu. Inte elak var det ju.

Så. Glöm hela dagen men glöm den aldrig. För. Tja.Den är min dag. Min egen privata. En av många älskade dagar. Tycker du inte som jag? Tja. Då ska vi väl kunna komma överrens ändå. Världen är för liten för att tjafsa på.

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback