Skillnande av två fläktar

Jag låter lusten att sova ta över efter att min läkare skrivit ut mina sömnmediciner. Jag fick till och med prova en ny som är en gammal. Men den tar vi i morgon.

Och kylplattan som jag köpte på Netonnet och kunde hämta ut idag med hjälp av kära mor gör sitt jobb under datorn. Jässes, laptopen är sval under och stabil som den aldrig varit. Jag försöker hitta de där heta punkterna men det faller på sin omöjlighet. Plus att tangentbordet är i en helt annat ställning, en som är bekväm att skriva på. Ett gott köp pch om 20 minuter får kära mor tillbaka sina pengar som jag lånat.

Livet är gott och så är jag.

Just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan har du råd?

Är du som män i allmän het, bara tänker på sig själv?

2009-11-21 @ 00:25:36
Postat av: Anonym

Det är dags nu, att låta pillerna vaa, ett minne blott!Matti kollae Din älsklings piller, o hjälp.. hon blir virrigare av alla tabletter

2009-11-21 @ 01:22:38
Postat av: WoB

Jo, 250 spänn sved. Men sånt är livet. Och jo, såklart, alla män är svin och jag är översvinet!



Nöjd?

2009-11-21 @ 12:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback