Vad göra, vad göra???

Ok. Tillbaka från min lilla tur till stadens affärer. Inget på tv. Inget att göra. Inget inget inget. Så jag får väl hitta på något då. Faen också att jag redan har klippt naglarna, annars kunde ju det tagit en stund. Det är i sådana här lägen jag funderar på att börja motionera. Visserligen kommer jag sällan längre än till just tanken på det men ändå. Ibland hinner jag till och med ut i hallen för att leta upp mina gåfortskor. Men sen brukar jag tröttna.

Så det faller bort. Klippa naglarna och motion är borta ur leken. Vad finns det mer? Sitta med Facebook och vara otrevlig mot andra? Nä, inte idag. För jag har en sådan där inneboende känsla av snällhet idag. Den vill man ju inte kollra bort. Ännu en sak mindre att göra. Hmmm. Skruva isär köksbordet och sätta ihop det igen? Ja, kanske. Varför inte liksom.

Nä. Det får bli den gamla hederliga lösningen. Koka lite ägg, bre en smörgås och låta tiden gå medan käkarna förtvivlat mal kring det hårda brödet och gulan från ägget rinner ur äggkoppen.

Inte mer med det minsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback