Från en kärlekskrank man

Så jäkla underbart. Efter att ha loggat in på apoteket.se tusen gånger så fann jag att mina recept hade kommit. Ännu bättre blev allt när jag fick skjuts in till stan för att hämta ut dem. Vi det laget så var yrseln fruktansvärd så att åka buss hade varit knepigt. Men efter en snabb bilfärd så fann jag mig själv på apoteket och kunde hämta ut läkemedlen. Så nu är allt ok och som det ska. Dessutom är jag nu trött som ett barn efter att ha tagit mina sömnmediciner och kommer sova som ett barn  i natt.

Lite förkyld är jag fortfarande, men vad fan. Det verkar vara på bättringsvägen. Mat i kylskåpet och skafferiet, mina mediciner. Allt är hur bra som helst. Dessutom är jag kär. Men det är en annan historia. Det får ta sin tid, inget att stressa fram, men det känns jäkligt bra. Det är väl så livet är. Man faller och är tvungen att resa sig upp igen.

Så nu ska jag sova, drömma om kyssar och dessutom vakna gott i morgon och veta att det är en ny dag att ta tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback