Lite bättre kanske, funnit mig själv.

Okeeeeeeej då. Jag har lugnat ner mig. Tror jag. Fan, det där med tankar som snuddar vid Buddismen är nog inte för mig. Jag är nog en sådan som blir fly förbannad, gör vad jag kan för att lösa skiten och sedan är det bra med det. Så kanske ska jag vänja mig vid det då. Att det blir ringar på vattnet om man kastar en stor sten mitt i dammen.

Nä, Tanken på att låta det som sker hända utan att göra något åt det är outhärdlig. Jag vill styra, bestämma. Det var en av de saker som gjorde mig galen när jag lekte chef. Jag fick fan inte bestämma något alls. Jag skulle bara utföra andras order. Nä tack. Inte mer. Så om busshelvetet kommer för sent och ingen kan skylla på vädret så kommer jag göra allt för att göra något åt problemet.


Satan vad jag är sur :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback