Mår inge vidare...

Tusan, jag mår tjuvtjockt. Något är det med magen. Lurar på om det är en magsjuka i antågande eller bara som jag inbillar mig för att jag läser på nätet att andra har det? I vilket fall som helst så är det så lagom kul. Inbillad smärta gör inte mindre ont för att den är inbillad liksom.

Fast troligen beror det hela på ett överintag av koffeinhaltig dryck. Jag hoppas det i alla fall. Ute har det börjat snöa igen och chansen att ta sig till affären minskar för varje liten flinga. Kanske lika bra det. Jag hade säkert bara köpt en massa onödiga saker och ting.

Så nu ska jag nog lägga mig och läsa lite, istället för den där ständningen som jag utmålade mig ha i tankarna. Dammsuga hinner man alltid. När man vill.

SÅ det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback