Baby blå

Så vi lever under chefer. Nån som gjort nått av sitt liv som det händer. Det där låtsaslivet har jag levt. Det är intet. Blott luft. Att leva utan att leva är intet. För det är ju så de lever. Cheferna. Tomt och innehålslöst men de vågar inte tänka tanken. De tänker sällan. De agerar. Inget anna. Att agera utan tanke. Men nog är det vackert att klättra? Att vara nått? Att vara nått men ingen man, ingen kvinna, ingen förälder. Att vara på toppen är en smula ensamt och dina barn mår kass.

Ifall du tänker på att sätta dig på en stege ska du veta att marken är det goda.

Kommentarer
Postat av: anonym

Förlåt, kan bara säga förlåt

2010-01-22 @ 15:30:25
Postat av: WoB (han den snygga)

Jag vet inte vem du är men ordet förlåt finns inte på min blogg. Här lever vi våra liv utan allt som gör ont :-)

2010-01-22 @ 15:35:24
Postat av: anonym

jo du vet vem jag är..... Dont let me down..., Förlåt

2010-01-22 @ 16:00:02
Postat av: WoB (han den snygga)

Ok. SÅ nu vet jag. Men säg aldrig förlåt till mig :-)

2010-01-22 @ 16:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback