Subterranean Homesick Blues

Ok. Så jag är en smula elak. Ibland för att jag vill. Ibland utan att märka det. Så jag var alltid utanför, men när jag pratar med folk från den tiden, de som gjorde mig illa, så säger de att jag var ful, elak. Min mun säger saker som jag inter vill Hora är billigt. Att säga till en kvinna. Men till en man som samlar Judas Priest är det en smula argt. För stackars den man som lämnade hela sin manhood till de där läderlapparna och så visade sig sångaren vara en mankvinna.

Jag är obotligt heterosexuell. Jag har kysst en man, men tunga ocn allt och fann det vara VÄLDIGT obehagligt. Intet för mig. Mitt trackreckord är löjligt när det gäller kvinnor. Jag har legat med så många och älskat så få. Men de jag har älskat har alla, säger alla, svikit mig.

Så man borde tro att jag tappat tron på kärleken. Nope. Kärlek är mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback