Funderar på sakers ting

Hur jävla galen kan man bli utan att bli inspärrad? Tja, som mig typ. Men det ligger i min natur att avsky allt som andra gör. Knullar du med måtta så knullar jag med någon som vill det. Röker du en cigg på "fest" så röker jag inget alls på den där jävla "fest"en. Men desto mer när du inhalerar. Rösterna i mitt huvud säger åt mig att jag är gammal nog att strunta i tonårsregimens uppror. Så klart att jag skriker högre. För sådan är jag skapt.

Jag känner inget. Alls. Men allt. PÅ samma gång. Som att leva inuti en psykos utan att vara psykotisk. För jag är i verkligheten. Men jag känner intet. Men allt.

Mina barn står knappt ut med mig, inga kvinnor orkar med mina utbrott mer än 8 sekunder. Själv pallar jag bara mig själv inte alls.

Men så kan det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback