Men du. Tv¤ visar en jättebra film nu

Hur lever människor egentligen? Jag vet inte. Jag har försökt kopiera men det gjorde bara att det brann i mig. Jag vill inte brinna. Jag vill glöda. En jämn värme som ger andra tröst och mig själv nog bränsle att ta hand om det som jag bryr mig om. För när jag säger att orden är allt ljuger jag så klart. Herregud. Jag är mytoman, de måste du förstå.

Tiden på jorden är så begränsad. Förstår du det? Ena stunden sitter man med en öl i handen, andra är man försvunnen och det enda spåret om tusen år är den där jävla ölen vars burk knappt är skavd i kanten.

Så jag skränar. Förr var det genom att bedyra genom att jag inte brydde mig om något. Nu genom att bedyra att jag  bryr mig om allt. De stackaras kvinnorna i asien. Eller i staden Sjöbo. Eller om vattnet där du pinkar. Eller om att dina skor är en förbannelse. För de är det ärligt talat.

Vem fan bestämde att just skor ska vara utlämnade från resten av klädseln? BaRa UnDrAra+

Fast vem bryr sig om mig?

Jag?

Det räcker.

För mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback