Saker jag samlat på mig.

Sover i mitt sovrum. Lagar mat i mitt kök. Går in i hallen, eller är det hellen? Gör mina fula saker på toaletten, duschar innanför draperiet. Samlar saker i källaren, röker oftast för att ta död på saker som finns i mig.

Lever i vardagsrummet. Men helg blir till vardag och jag ser inte skillnaden. Lördag är samma dag som alla andra nätter.

Luften jag andas är för ren. För tillrättalagd. Jag kräver smuts i min gom. Vad som händer är ett äventyr och kanske ska jag tystna eller finnas lite mindre. Knulla vill jag men orkar inte ta steget till att känna det som krävs för det.

När jag var liten så sparade mina föräldrar mina tänder. Så vidrigt. Små gula fläckar i världen. Mina betyg gör ingen glad.

Sova?

Nä tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback